Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1887
Systémové číslo: P23V00000107
Datum zahájení: 17.10.2023
Nabídku podat do: 02.11.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků (toaletního papíru, papírových ručníků, tekutého mýdla s desinfekčním a antibakteriálním účinkem a úklidového desinfekčního prostředku s virucidním a antibakteriálním účinkem) pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek-Místek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 211,29 KiB
1. Seznam materiálu 1. Seznam materiálu Dokument MS Excel 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami 2024.xls 49,00 KiB
2. Návrh smlouvy 2. Návrh smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh kupní smlouvy.docx 47,09 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 3. Základní údaje o nabídce.docx 14,98 KiB
4. Čestné prohlášení ke střetu zájmů 4. Čestné prohlášení ke střetu zájmů Dokument MS Word 4. ČP ke střetu zájmů.docx 19,91 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf 191,02 KiB
Příloha k vysvětlení č. 1 Příloha k vysvětlení č. 1 Dokument PDF Příloha k vysvětlení č. 1.pdf 991,14 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf 179,51 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Informace o výsledku Informace o výsledku Dokument PDF Informace o výsledku.pdf 183,77 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument RTF Smlouva - EZAK.RTF 182,67 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Česká republika Ne
Chráněná dílna TiRO Blansko s.r.o. 27714357 Česká republika Ne
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika Ne
KAMPI OFFICE s.r.o. 25344170 Česká republika Ne
Rec 21 s.r.o. 47985798 Česká republika Ne
VIKPAP GROUP s. r. o. 25389637 Česká republika Ano [info]

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 04.12.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika 634 881,30 768 206,37

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.