Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1887
Systémové číslo: P23V00000107
Datum zahájení: 17.10.2023
Nabídku podat do: 02.11.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků (toaletního papíru, papírových ručníků, tekutého mýdla s desinfekčním a antibakteriálním účinkem a úklidového desinfekčního prostředku s virucidním a antibakteriálním účinkem) pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek-Místek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 211,29 KiB
1. Seznam materiálu 1. Seznam materiálu Dokument MS Excel 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami 2024.xls 49,00 KiB
2. Návrh smlouvy 2. Návrh smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh kupní smlouvy.docx 47,09 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 3. Základní údaje o nabídce.docx 14,98 KiB
4. Čestné prohlášení ke střetu zájmů 4. Čestné prohlášení ke střetu zájmů Dokument MS Word 4. ČP ke střetu zájmů.docx 19,91 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf 191,02 KiB
Příloha k vysvětlení č. 1 Příloha k vysvětlení č. 1 Dokument PDF Příloha k vysvětlení č. 1.pdf 991,14 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf 179,51 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
27.10.2023 08:51 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2    
26.10.2023 11:06 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Večeřa Příloha k vysvětlení č. 1    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://www.zakazkyfm.cz/vz00001887

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky