Veřejná zakázka: Personální a mzdový informační systém

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1819
Systémové číslo: P23V00000039
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 04.05.2023
Nabídku podat do: 29.05.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Personální a mzdový informační systém
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka, instalace, konfigurace nového (nepoužitého, nepřeprodávaného) personálního a mzdového informačního systému (dále jen HRIS) pro zajištění řádného výkonu práce personálního a mzdového oddělení. Software musí být určen pro český trh a musí splňovat minimálně níže uvedené technické a funkční parametry. Nabízené řešení musí obsahovat veškeré potřebné komponenty a licence pro funkčnost řešení jako celku. Veřejná zakázka zahrnuje dodávku (software včetně licencí a podpory – podle nabízeného modelu), předprojektovou analýzu v místě plnění, kompletní implementaci, konfiguraci, integrace do prostředí zadavatele obzvláště navázaných informačních systémů (dále jen IS), migraci stávajících dat, dodání technické a administrátorské dokumentace, zaškolení personálu zadavatele a otestování správné funkčnosti.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.05.2023 13:46 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Ivo Sztwiertnia Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
17.05.2023 14:15 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Ivo Sztwiertnia Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
10.05.2023 13:18 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Ivo Sztwiertnia Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
písemná zpráva Dokument PDF písemná zpráva.pdf 234,25 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
smlouva Dokument PDF SML_KVASAR.pdf 455,65 KiB
příloha smlouvy Dokument PDF PRILOHA_SML_KVASAR.pdf 2,41 MiB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 10.05.2023 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ID.EST CZ, s.r.o. 02290812 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Kvasar, spol. s r. o. 00569135 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Seyfor, a.s. 01572377 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 20.07.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Kvasar, spol. s r. o. 00569135 Česká republika 2 613 520,00 3 162 359,20

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.