Veřejná zakázka: Dodávka elektronické úřední desky pro Magistrát města Frýdku-Místku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1350
Systémové číslo: P19V00000156
Datum zahájení: 30.09.2019
Nabídku podat do: 14.10.2019 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka elektronické úřední desky pro Magistrát města Frýdku-Místku
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky včetně veškerého příslušenství (venkovního panelu s dotykovým displejem, vzdálenou správu informačního panelu, propojení s elektronickým systémem spisové služby GINIS, zaškolení obsluhy, montáží a dodávkou SW-redakčního sytému).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek..pdf 347,77 KiB
1. Základní údaje o nabídce 1. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 1. Základní údaje o nabídce.xls 31,50 KiB
2. Kupní smlouva 2. Kupní smlouva Dokument MS Word 2.Kupní smlouva.docx 210,83 KiB
3. Čestné prohlášení - základní způsobilost 3. Čestné prohlášení - základní způsobilost Dokument MS Word 3. Čestné prohlášení - základní způsobilost.doc 207,50 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf 230,81 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf 194,36 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf 173,54 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4.pdf 211,07 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Ostatní zprávy k zakázce

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
10.10.2019 10:14 ostatní Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4    
08.10.2019 11:41 ostatní Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3    
07.10.2019 08:50 ostatní Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2    
03.10.2019 12:40 ostatní Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele.pdf 187,66 KiB
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument RTF Kupní smlouva profil.RTF 273,21 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky