Veřejná zakázka: Dodávka elektronické úřední desky pro Magistrát města Frýdku-Místku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1350
Systémové číslo: P19V00000156
Datum zahájení: 30.09.2019
Nabídku podat do: 14.10.2019 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka elektronické úřední desky pro Magistrát města Frýdku-Místku
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky včetně veškerého příslušenství (venkovního panelu s dotykovým displejem, vzdálenou správu informačního panelu, propojení s elektronickým systémem spisové služby GINIS, zaškolení obsluhy, montáží a dodávkou SW-redakčního sytému).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek..pdf 347,77 KiB
1. Základní údaje o nabídce 1. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 1. Základní údaje o nabídce.xls 31,50 KiB
2. Kupní smlouva 2. Kupní smlouva Dokument MS Word 2.Kupní smlouva.docx 210,83 KiB
3. Čestné prohlášení - základní způsobilost 3. Čestné prohlášení - základní způsobilost Dokument MS Word 3. Čestné prohlášení - základní způsobilost.doc 207,50 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf 230,81 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf 194,36 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf 173,54 KiB
Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 Dokument PDF Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4.pdf 211,07 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele.pdf 187,66 KiB
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument RTF Kupní smlouva profil.RTF 273,21 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ALTAIR SOFTWARE s.r.o. 28350511 Česká republika Ne
DigiDay Czech s.r.o. 06078362 Česká republika Ne
emam s.r.o. 29284414 Česká republika Ne
inpublic technology s.r.o. 27490882 Česká republika Ne
Scenario s.r.o. 29462177 Česká republika Ne
TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 05.11.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
TECHNISERV IT, spol. s r.o. 26298953 Česká republika 289 800,00 350 658,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.