Veřejná zakázka: Úklid prostor v budovách Magistrátu města Frýdek-Místek

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1137
Systémové číslo: P18V00000152
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 24.10.2018
Nabídku podat do: 12.11.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Úklid prostor v budovách Magistrátu města Frýdek-Místek
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provádění úklidových služeb v objektech Magistrátu města FrýdkuMístku v roce 2019. Místem plnění je Magistrát města Frýdku-Místku, budovy Radniční 1148, Radniční 1149, Radniční 10, Palackého 115, obřadní síň Frýdecký zámek, klub Kosťa – Kostíkovo náměstí 647, klub Prostor – Husova 3293 a komunitní centrum ul. Míru 1345, Frýdek-Místek. Podmínky plnění blíže upravují přílohy zadávacích podmínek.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky .pdf 630,88 KiB
Zadávací podmínky Zadávací podmínky Dokument PDF Zadávací podmínky.pdf 646,58 KiB
1. Návrh smlouvy 1. Návrh smlouvy Dokument MS Word 1. Návrh smlouvy.docx 74,61 KiB
2. Základní údaje o nabídce 2. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 2. Základní údaje o nabídce.docx 16,79 KiB
3. Nabídková cena pro účely hodnocení 3. Nabídková cena pro účely hodnocení Dokument MS Excel 3. Nabídková cena pro účely hodnocení.xlsx 11,58 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
oznámení o výběru oznámení o výběru Dokument PDF ozn. o výběru.pdf 615,63 KiB
Písemná zpráva zadavatele
písemná zpráva písemná zpráva Dokument PDF písemná zpráva.pdf 603,44 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
smlouva smlouva Dokument PDF smlouva profil.pdf 438,20 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Eva Satinská 12094145 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
PEGASUS Service s.r.o. 02029375 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
VKUS-BUSTAN s.r.o. 26841410 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 17.12.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Eva Satinská 12094145 Česká republika 1 370 940,00 1 658 837,40

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 1 624 757,88 1 965 957,04