Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2019

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1115
Systémové číslo: P18V00000130
Datum zahájení: 11.09.2018
Nabídku podat do: 19.09.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2019
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo
písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 190,52 KiB
1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami Dokument MS Excel 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami VZ 2019.xls 50,50 KiB
2. Návrh smlouvy 2. Návrh smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh smlouvy.docx 50,90 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 3. Základní údaje o nabídce.docx 16,84 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru Oznámení o výběru Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele.pdf 170,27 KiB
Smlouva Smlouva Dokument PDF Smlouva.pdf 188,46 KiB
Příloha smlouvy Příloha smlouvy Dokument PDF příloha smlouvy - jednotkové ceny.pdf 1,19 MiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika Ne
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Česká republika Ne
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika Ne
TIP OFFICE 111 s.r.o. 29460409 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 08.10.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika 553 669,00 669 939,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.