Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2019

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1115
Systémové číslo: P18V00000130
Datum zahájení: 11.09.2018
Nabídku podat do: 19.09.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2019
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo
písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 190,52 KiB
1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami Dokument MS Excel 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami VZ 2019.xls 50,50 KiB
2. Návrh smlouvy 2. Návrh smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh smlouvy.docx 50,90 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 3. Základní údaje o nabídce.docx 16,84 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru Oznámení o výběru Dokument PDF Oznámení o výběru dodavatele.pdf 170,27 KiB
Smlouva Smlouva Dokument PDF Smlouva.pdf 188,46 KiB
Příloha smlouvy Příloha smlouvy Dokument PDF příloha smlouvy - jednotkové ceny.pdf 1,19 MiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika Ne
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Česká republika Ne
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika Ne
TIP OFFICE 111 s.r.o. 29460409 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 08.10.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika 553 669,00 669 939,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.