Veřejná zakázka: Rekonstrukce audiovizuálního systému ve velké zasedací místnosti

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 909
Systémové číslo: P17V00000129
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 06.09.2017
Nabídku podat do: 12.10.2017 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rekonstrukce audiovizuálního systému ve velké zasedací místnosti
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je dodávka a instalace audiovizuální techniky a hlasovacího systému dle projektové dokumentace. Rekonstrukce se týká prostor sálu zastupitelů a předsálí. Cílem tohoto projektu je komplexní dodávka HKS pro podporu zasedání Zastupitelstva města Frýdku-Místku, jeho instalace a zprovoznění.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 6 328 965 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Radniční 1148
73801 Frýdek-Místek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací podmínky Zadávací podmínky Dokument PDF Zadávací podmínky.pdf 151,33 KiB
1. PD 1. PD Archiv ZIP 1. PD.zip 3,39 MiB
2. Návrh smlouvy o dílo 2. Návrh smlouvy o dílo Dokument MS Word 2. Návrh slouvy o dílo.docx 105,46 KiB
3. Seznam významných dodávek 3. Seznam významných dodávek Dokument MS Word 3. Seznam významných dodávek.doc 47,50 KiB
4. Základní údaje o nabídce 4. Základní údaje o nabídce Dokument MS Word 4. Základní údaje o nabídce.docx 13,87 KiB
5. Supis prací, dodávek a služeb 5. Supis prací, dodávek a služeb Dokument MS Excel 5. Soupis prací, dodávek a služeb.xls 2,69 MiB
6. Čestné prohlášení 6. Čestné prohlášení Dokument MS Word 6. ČP kvalifikace.doc 33,00 KiB
Návrh smlouvy - OPRAVA Návrh smlouvy - OPRAVA Dokument MS Word Návrh slouvy o dílo -oprava po revizích.docx 106,03 KiB
Návrh smlouvy - oprava s vyznačením revizí Návrh smlouvy - oprava s vyznačením revizí Dokument MS Word Návrh slouvy o dílo -oprava s vyznačením revizí.docx 109,54 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
07.09.2017 14:01 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Alena Orlíková Příloha č. 2 k úpravě ZD    
07.09.2017 14:00 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Alena Orlíková Příloha č. 1 k úpravě ZD    
07.09.2017 13:59 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Alena Orlíková Úprava zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky