Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je zajištění SW řešení pro automatizaci procesů, včetně dodávky všech potřebných licencí a technické podpory řešení a poskytování služeb automatizace procesů.
Provedení souvisejících prací s instalací a implementací dle bodu 2. b) komponent RPA platformy UiPath do virtualizačního prostředí objednavatele, to včetně zaškolení pracovníků objednavatele a zajištění podpory provozu těchto instalovaných systémů po dobu 2 let od řádného předání díla.
Provedení díla také zahrnuje vytvoření automatizačního procesu, tj. automatizačních skript.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
Název | CPV kód | Doplňkové kódy |
---|---|---|
Dodávka programového vybavení | 72268000-1 | |
Implementace programového vybavení | 72263000-6 |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
výzva |
![]() |
202,45 KiB | |
specifikace předmětu plnění |
![]() |
93,76 KiB | |
smlouva |
![]() |
253,67 KiB | |
základní údaje o nabídce |
![]() |
19,02 KiB | |
ČP střet zájmů |
![]() |
24,88 KiB | |
ČP mezinárodní sankce |
![]() |
22,33 KiB | |
grafické znázornění pracovního psotupu |
![]() |
1,40 MiB |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
oznámení o výběru |
![]() |
175,93 KiB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
smlouva |
![]() |
764,42 KiB | |
příloha smlouvy |
![]() |
712,97 KiB |
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Vyloučen |
---|---|---|---|
Techstra s.r.o. | 06696236 | Česká republika | Ne |
Datum uzavření smlouvy: 01.04.2025
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
Datum smlouvy |
---|---|---|---|---|---|
Techstra s.r.o. | 06696236 | Česká republika | 1 180 500,00 | 1 428 405,00 | 01.04.2025 |