Veřejná zakázka: Výkon činnosti TDS na akci "čp. 147, ul. 17. listopadu - rekonstrukce bytové jednotky č. 4"

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1843
Systémové číslo: P23V00000063
Datum zahájení: 31.05.2023
Nabídku podat do: 09.06.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Výkon činnosti TDS na akci "čp. 147, ul. 17. listopadu - rekonstrukce bytové jednotky č. 4"
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výkon činnosti technického dozoru stavebníka stavby „čp. 147, ul. 17. listopadu – rekonstrukce bytové jednotky č. 4“.
Jedná se o rekonstrukci bytové jednotky 2+kk, tj. vybourání a vyzdění bytového jádra, demontáž a následná instalace nových zařizovacích předmětů, nový keramický obklad a dlažba, výměna podlahové krytiny, výměna elektroinstalace, nové omítky vč. výmalby a truhlářské.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek-Místek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Žádné záznamy k zobrazení.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podání nabídky.pdf 292,05 KiB
1. Návrh smlouvy 1. Návrh smlouvy Dokument MS Word 1. Návrh smlouvy výkon TDS.docx 58,25 KiB
2. Základní údaje o nabídce 2. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 2. Zakladni udaje o nabidce.xls 32,00 KiB
3. ČP ke střetu zájmů 3. ČP ke střetu zájmů Dokument MS Word 3. ČP ke střetu zájmů.docx 38,54 KiB
4. Čestné prohlášení 4. Čestné prohlášení Dokument MS Word 4. Čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění veřejné zakázky.docx 23,38 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Informace o výsledku Informace o výsledku Dokument PDF Informace o výsledku.pdf 215,71 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Smlouva o výkonu činností Smlouva o výkonu činností Dokument RTF Smlouva - EZAK.RTF 244,26 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
FLAGRO a.s. 28644344 Česká republika Ne
Ing. Daniel Moravec 87330385 Česká republika Ne
Jiří Ferenčík 18107397 Česká republika Ne
STADAK Stavební s.r.o. 09675132 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 19.06.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
FLAGRO a.s. 28644344 Česká republika 14 390,00 16 548,50

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.