Veřejná zakázka: Nákup nábytku pro ubytovnu Palkovická 2205 ve Frýdku-Místku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1764
Systémové číslo: P22V00000122
Datum zahájení: 14.10.2022
Nabídku podat do: 24.10.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup nábytku pro ubytovnu Palkovická 2205 ve Frýdku-Místku
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je nákup nábytku pro ubytovnu Palkovická 2205 ve Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Frýdek-Místek

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek.pdf 236,08 KiB
1. Kupní smlouva 1. Kupní smlouva Dokument MS Word 1. Kupní smlouva.docm 29,78 KiB
2. Specifikace požadavků 2. Specifikace požadavků Dokument MS Word 2. specifikace požadavků.doc 37,00 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 3. Zakladni udaje o nabidce.xls 31,00 KiB
4. ČP ke střetu zájmů 4. ČP ke střetu zájmů Dokument MS Word 4. ČP ke střetu zájmů.docx 20,93 KiB
5. čestné prohlášení - základní způsobilost 5. čestné prohlášení - základní způsobilost Dokument MS Word 5. Čestné prohlášení - základní způsobilost.docx 63,06 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf 203,39 KiB
Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf 201,64 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.10.2022 08:11 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Večeřa Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Informace o výsledku VZ Informace o výsledku VZ Dokument PDF Informace o výsledku VZ.pdf 202,77 KiB
Smlouva, její změny a dodatky
Kupní smlouva - profil Kupní smlouva - profil Dokument RTF Kupní smlouva profil.RTF 166,98 KiB
Příloha kupní smlouvy Příloha kupní smlouvy Dokument PDF Specifikace požadavků AMBRA.pdf 697,04 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
AMBRA - Group, s.r.o. 25379887 Česká republika Ne
Dlugosz s.r.o. 14062020 Česká republika Ne
ESO R-MARKET spol. s r.o. 49966626 Česká republika Ne
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Česká republika Ne
KASCH - interiér s.r.o. 26831724 Česká republika Ne
LB BOHEMIA, s.r.o. 26224461 Česká republika Ne
minimalistic s.r.o. 03055159 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 07.11.2022

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
AMBRA - Group, s.r.o. 25379887 Česká republika 270 014,00 326 717,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.