Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2017

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 754
Systémové číslo: P16V00000753
Datum zahájení: 28.10.2016
Nabídku podat do: 09.11.2016 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2017
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků (toaletního papíru, papírových ručníků a tekutého mýdla) pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Radniční 1148
73801 Frýdek-Místek

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami 1. Seznam materiálu s jednotkovými cenami Dokument MS Excel 1. Soupis zboží s jednotkovými cenami.xls 50,50 KiB
2. Kupní smlouva 2. Kupní smlouva Dokument MS Word 2. Kupní smlouva.docx 32,10 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 3. Základní údaje o nabídce.xls 31,50 KiB
Oznámení o zadání zakázky Oznámení o zadání zakázky Dokument PDF Oznámení o zadání zakázky.pdf 79,93 KiB
Smlouva Smlouva Dokument PDF Smlouva.pdf 2,81 MiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky