Veřejná zakázka: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2020

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1347
Systémové číslo: P19V00000153
Datum zahájení: 19.09.2019
Nabídku podat do: 30.09.2019 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka kancelářského materiálu a hygienických prostředků v roce 2020
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele kancelářského materiálu a hygienických prostředků pro zajištění provozu Magistrátu města Frýdku-Místku.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR II. kategorie - s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)
nebo písemně prostřednictvím podatelny MMFM, Radniční 1148, Frýdek-Místek

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF výzva k podání nabídky.pdf 287,63 KiB
1. Seznam kancelářského materiálu 1. Seznam kancelářského materiálu Dokument MS Excel 1. seznam kancelářského materiálu.xls 60,00 KiB
2. Návrh kupní smlouvy 2. Návrh kupní smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh kupní smlouvy.docx 45,16 KiB
3. Základní údaje o nabídce 3. Základní údaje o nabídce Dokument MS Excel 3. formulář Základní údaje o nabídce.xls 43,00 KiB
Vysvětlení k výzvě Vysvětlení k výzvě Dokument PDF Vysvětlení k výzvě.pdf 268,35 KiB
Příloha k vysvětlení - foto Příloha k vysvětlení - foto Archiv ZIP Foto - dodejky.zip 13,22 MiB
Vysvětlení k výzvě č. 2 Vysvětlení k výzvě č. 2 Dokument PDF Vysvětlení č. 2 k výzvě.pdf 259,48 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.09.2019 11:03 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Simona Čechová Vysvětlení k výzvě č. 2    
20.09.2019 13:16 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Simona Čechová Příloha k vysvětlení - foto    
20.09.2019 13:15 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Simona Čechová Vysvětlení k výzvě    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Informace o výsledku Informace o výsledku Dokument PDF Informace o výsledku.pdf 190,92 KiB
Kupní smlouva Kupní smlouva Dokument RTF SOD - EZAK.RTF 173,96 KiB
Příloha smlouvy Příloha smlouvy Dokument PDF Příloha smlouvy.pdf 367,54 KiB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa
URL této VZ v E-ZAK https://www.zakazkyfm.cz/vz00001347

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky