Veřejná zakázka: Systém zálohování dat a infrastruktury SMFM

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1298
Systémové číslo: P19V00000104
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 10.07.2019
Nabídku podat do: 30.07.2019 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Systém zálohování dat a infrastruktury SMFM
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka, implementace a konfigurace zálohovacího systému infrastruktury Magistrátu města Frýdek-Místek a to konkrétně 2ks deduplikačních diskových úložišť určených pro zálohování, dodávka programového vybavení pro zálohování, implementace celého řešení a jeho následná podpora. Veškeré nabízené produkty (hardware a software) musí být určené pro český trh a musí být nové/nerepasované. Nabízené řešení musí obsahovat veškeré potřebné komponenty a licence pro funkčnost řešení jako celku, včetně hardwarové a softwarové podpory. Veřejná zakázka zahrnuje dodávku (hardware, software včetně licencí a podpory), předprojektovou analýzu v místě plnění, kompletní implementaci, dodání technické a administrátorské dokumentace, provedení a otestování prvotních záloh a školení administrátorů.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Frýdek-Místek
  • IČO: 00296643
  • Poštovní adresa:
    Radniční 1148
    73801 Frýdek-Místek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635299

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://www.zakazkyfm.cz)

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
výzva výzva Dokument PDF výzva.pdf 233,84 KiB
zadávací podmínky zadávací podmínky Dokument PDF zadávací podmínky.pdf 250,85 KiB
specifikace předmětu dodávky specifikace předmětu dodávky Dokument MS Word 1. Specifikace_predmetu_dodavky_V5.doc 1,19 MiB
návrh smlouvy návrh smlouvy Dokument MS Word 2. Návrh smlouvy 11.7.2019.doc 119,00 KiB
základní údaje o nabídce základní údaje o nabídce Dokument MS Word 3. Základní údaje o nabídce.docx 16,77 KiB
čp ke střetu zájmů čp ke střetu zájmů Dokument MS Word 4. ČP ke střetu zájmů.docx 22,46 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.07.2019 08:05 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Ivo Sztwiertnia Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
11.07.2019 07:54 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Ivo Sztwiertnia Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 11.07.2019 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Aceproit s.r.o. 03147665 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
GAPP System, spol. s r.o. 60487291 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 10.09.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Aceproit s.r.o. 03147665 Česká republika 2 475 000,00 2 994 750,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2019 2 475 000,00 2 994 750,00